PENGARUH FOKUS PADA KONSUMEN DAN PERBAIKAN BERKELANJUTAN TERHADAP BUDAYA KUALITAS (STUDI PADA KARYAWAN CV. AUTO SEJAHTERA BANDA ACEH )
Abstract
Research title : The Effect of Focus on Consumer And Sustainable Mending to the Quality Culture (Case Study in CV. Auto Sejahtera Banda Aceh Workers).
This research is empirical study which examine about the effect of consumer focuses and sustainable mending to the quality culture. It conducted in CV. Auto Sejahtera Banda Aceh auto repair shop. Data colected is examined by simple linier regression model which processing by Statistical Product and Service Solution software.
The estimation result can be concluded as receive the alternative hypothesis and reject null hypothesis conversely. Which means that respondent completely expressed to the research indicators. Hence, research variables is significanltly and simultanously effect to the quality culture in Auto Sejahtera Banda Aceh auto repair shop. As follows, on the t test it also effect quality culture partially, by t statistic value 8, 199 and 2,458 respectively greater than t satistical table and the most effecttive variable is consumer focuses
Downloads
SI-MEN menggunakan lisensi Lisensi Creative Commons Atribusi 4.0 Internasional (CC BY 4.0) . atau lisensi yang setara sebagai izin optimal untuk publikasi, pendistribusian, penggunaan, dan penggunaan kembali karya ilmiah.
Lisensi ini mengizinkan siapa pun untuk menulis, memperbaiki, dan membuat kreasi turunan bahkan untuk tujuan komersial, selama kredit yang sesuai dan pengakuan yang tepat terhadap publikasi asli dari Jurnal Ilmiah dibuat untuk memungkinkan pengguna menelusuri kembali ke naskah dan penulis asli.
Pembaca juga diberikan akses penuh untuk membaca dan mengunduh naskah yang diterbitkan, mencetak ulang dan mendistribusikan naskah dalam media atau format apa pun.
Ciptaan disebarluaskan di bawah Lisensi Creative Commons Atribusi 4.0 Internasional .